Competence Navigator™
Narzędzie rozwoju organizacyjnego weryfikujące poziom kompetencji pracowników w sposób najbardziej efektywny dla organizacji.
- Moderuje diagnozę kompetencyjną 360 stopni
- Sprawdza, czy kompetencje ludzi służą firmie
- Ukierunkowuje coaching kompetencyjny
Competence Navigator™ zaprojektowany zgodnie z najnowszymi trendami koncentruje się na maksymalizacji praktycznych rezultatów diagnozy. Pokazuje krytyczne luki kompetencyjne, miejsca dobrego dopasowania oraz miejsca, w których kompetencje pracowników dawno przerosły już potrzeby.
- Określa stopień dopasowania kompetencji pracownika do aktualnych i rzeczywistych potrzeb organizacji. Do konkretnych zadań, które trzeba wykonać aby organizacja odnosiła sukcesy.
- Pozwala kształtować strategię rozwoju potencjału ludzkiego, tak aby była ona efektywna ekonomicznie. Podpowiada gdzie i w kogo inwestować, aby uzyskać optymalne rezultaty i nie przeinwestować.
- Pozwala odzwierciedlić kompetencje dowolnej struktury organizacyjnej; możliwe jest raportowanie wyników w wielu przekrojach strukturalnych. Sprawdza się zarówno w mniejszych jak i dużych organizacjach.
JAK TO SIĘ ROBI?... PROCES, KTÓRY PŁYNIE SAM...
- dostęp do platformy on line – dla każdego uczestnika procesu
- „przejście” przez platformę jest niezwykle łatwe i intuicyjne
- odpowiedzi w kwestionariuszach on line, dzięki tzw. zawartej skali kontekstowej , jest równie naturalne jak rozmowa przy kawie. Bezpretensjonalne sformułowania, zrozumiały język, oczywistość znaczeń. To sprawdza się w praktyce.
- Metodologia diagnozy 360 - Każda osoba diagnozowana narzędziem dostaje informacje zwrotne najczęściej z 4 perspektyw: od przełożonych, podwładnych, współpracowników oraz klientów czy partnerów biznesowych.
WIELE ŚCIEŻEK DZIAŁANIA:
- weryfikacja kompetencji
- trening kompetencji menedżerskich
- coaching kompetencyjny
- budowanie zespołu
- diagnoza potrzeb szkoleniowych
- określenie indywidualnych planów rozwoju
- zarządzanie jakością w organizacji
Użyta w diagnozie autorska Skala Kontekstowa® koncentruje się na najważniejszym celu diagnozy kompetencyjnej w kontekście biznesowym: określeniu stopnia dopasowania kompetencji pracownika do potrzeb organizacji i eliminowaniu marnotrawstwa.
RAPORTY INDYWIDUALNE I GRUPOWE:
RAPORTY INDYWIDUALNE: zostały zaprojektowane w sposób budzący ciekawość pracowników i minimalizujący ich opór przed zmianą. Ich struktura podporządkowana jest logice procesów rozwojowych. Inspiruje, wyzwala energię do zmiany, motywuje.
Pobierz przykładowy raport do narzędzia Competence Navigator™
RAPORTY GRUPOWE: dostarczają praktycznych danych nieodzownych do zarządzania kompetencjami w sposób dopasowany do aktualnych, rzeczywistych i przyszłych potrzeb organizacji. Podsumowanie diagnozy wszystkich osób badanych wraz z ogólnym rankingiem.
Pobierz przykładowy RAPORT INDYWIDUALNY do narzędzia Competence Navigator™
Pobierz przykładowy RAPORT GRUPOWY do narzędzia Competence Navigator™
.
.